sâmbătă, 13 mai 2017

Daily routine - ingrijirea tenului

De curand am descoperit cosmeticele de la Ziaja, de care ma declar extrem de multumita, chiar daca pretul lor este unul miiiic de tot!
Am inceput cu o crema de maini, primita cadou la nu-stiu-ce, apoi am comandat cateva chestii si ... iata-ma astazi aici, vorbindu-va despre ele.

Rutina de dimineata este simpla: apa micelara si tonic.

Este incredibil, dar de cand folosesc aceste produse, nu mai am nevoie de crema. Avand un ten gras, foloseam oricum crema doar la nevoie. Unele produse imi curatau tenul, deshidratandu-l cu adevarat :D , asa ca intotdeauna, dupa spalare, pielea ma strangea si aveam nevoie de putina crema. Foloseam crema de la Yves Rocher, pentru ten gras, fiind una dintre putinele dupa care nu imi apareau instant cosuri! ;) Dar despre produsele de la Yves Rocher o sa va povestesc intr-o alta postare!
























Rutina de seara este putin diferita, pentru ca seara intotdeauna curatarea trebuie sa fie mai intensa. Folosesc de ceva vreme "Double cleansing method", ceea ce inseamna ca dupa folosirea unui demachiant obisnuit, folosesc un gel de spalare care sa curete tot ce a mai ramas pe fata dupa demachiere.
In acest moment folosesc un demachiant de la Avon, iar pentru ochi, cateodata, ceva de la Yves Rocher
 




iar dupa ele, folosesc gelul de la Ziaja, care imi place muuult de tot. Cu spuma obtinuta imi spal bine de tot fata, si apoi curat totul cu un prosopel de bumbac (pe care le-am cumparat din Pepco si au costat 2,99 lei - 3 buc :) )




La finalul procedurii de CURATARE, aplic cel mai interesant face mist / spray pentru ten: Vitamina E de la The Body Shop. Pe acesta il pulverizez frumos pe fata si il las sa intre in piele.



Aceastea fiind executate, ne culcam fericite si cu tenul curat. In paralel, timp de 20 zile / luna iau si capsule cu vitamine E, pentru ca, de ce sa nu recunosc, am avut o perioada in care mi-am cam neglijat tenul si am de recuperat.
Intr-o postare viitoare vreau sa va povestesc despre masca japoneza cu orez, care se zice ca intinereste tenul ;).

Sa fiti frumoase! ❤














\\\\\\\\\\

Niciun comentariu: