miercuri, 12 decembrie 2012

Trigoane cu branza


Recunosc, m-au dus cu gandul la trigoanele cu branza dulce, pe care le mancam in liceu ... hmm ce vremuri, habar n-aveam de diete si de prostii, mancam de tate, fara nicio grija ...
Ma rog, revenind la "trigoanele" mele, declar ca au fost o incercare :) Una reusita, si de succesul lor s-a bucurat tata primul, apoi restul familiei mele si prietena mea, insa ea doar din priviri, ca si mine :))

Am amestecat niste telemea cu un galbenus de ou - nu stiu sa va spun cantitati, dar cert e ca mi-a ajuns pentru o foaie mare de aluat frantuzesc :)
De aici, am sa incerc sa va explic cu poze, si va doresc spor la testare, ca sigur nu va puteti abtine :)

* taiem patrate din foaia de aluat, le intoarcem formand un romb si punem o lingurita de branza la baza de jos; facem trei crestaturi cu cutitul in partea de sus
 * procedam la fel cu toate patratele pe care le-am taiat
 * si apoi incepem sa formam trigoanele, intorcand partea taiata peste branza; pe toate marginile presam cu o furculita, pentru a lipi bine, ca sa nu pierdem branza prin cuptor.
 ... detalii de executare




Si o poza cu ajutorul meu, secretul succesului de altfel ;)

Ungeti trigoanele obtinute cu ou, le dati la cuptor pana sunt rumenite si ... le mancati cu pofta, ca sunt  ... "prea bune ... prea ca la tzara" :))) Si sunt dedicate Elizei, cu dragoste si pofta :)))


2 comentarii:

Irina Binder spunea...

Mai bine vii la Brasov intr-un weekend, am o bucatarie noua si tu imi faci trigoane, iar eu iti citesc! :)
Pupici!

Ada spunea...

Ai grija ce-ti doresti !!! :)) Tu stii prea bine cat imi plac mie povestile tale ... poate fac un drum :)))