joi, 21 noiembrie 2013

Funnel Cakes


Ingrediente:

120 ml lapte
100 ml apa
125 gr unt
un varf cutit sare
1 lingura zahar
150 gr faina
4 oua mici (3 daca sunt mari)
zahar pudra pentru ornat

* laptele se pune la fiert impreuna cu apa, sarea, zaharul si untul
* cand toate sunt topite, adaugam toata faina si amestecam rapid (ca la eclere :D)
* lasam aluatul 5 minute sa se odihneasca si adaugam cele 4 oua, pe rand, mixand bine intre ele
* punem aluatul intr-un poche pentru ornat si punem uleiul la incins
* cu poche-ul, formam cerculete de marimea dorita
* le prajim frumos, la foc potrivit, pe ambele parti
* le scoatem pe servetele absorbante, le pudram cu zahar si le mancam cu pofta ... maaaaaare !!!! :)






5 comentarii:

Alice spunea...

pfoaaa...m-ai spart! le fac si eu in curind. Multumesc. Arata superb!

Ada spunea...

:))) n-am nicio indoiala. Si sa vezi ce-o sa va placa, mai ales piticei ;) Fa-le si da-le mai departe. E genul ala de reteta care nu merita sa ramana ascunsa. Va pup!

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Ada arata minunat....... Reteta de weekend!

Ada spunea...

Multumesc Irina! :) Eu nu prea le am cu pozele ... n-am nici aparat destept, nici inspiratie .... deci daca arata asa, la mine in bucatarie, seara, pozate cu un amarat de Sony, nici nu reau sa ma gandesc cum vor arata alea voastre :)))) :X

Anonim spunea...

Super! Abia astept sa fac