sâmbătă, 20 iulie 2013

Prajitura turnata cu mere

Reteta preluata de la Laura Sava, careia ii multumim din inima !

ALUAT

- 2 oua intregi
- 9 linguri zahar
- 9 linguri ulei
- 9 linguri lapte
- 12 linguri faina
- 1 lingura de praf de copt
UMPLUTURA

- 1 kg de mere (aprox. 6 mere)
- zahar dupa gust
-  scortisoara

* merele se spala, se curata de coaja si se taie cuburi
* se pun la calit cu putin zahar, amestecand mereu, si se lasa pana scade zeama pe care o vor lasa
* la final adaugam scortisoara, amestecam bine si le lasam la racorit


* ouale se bat cu zaharul, se adauga laptele, uleiul si se amesteca bine
* faina se amesteca cu praful de copt si se adauga in compozitie
* intr-o tava tapetata cu hartie de copt, turnam jumatate din cantitatea de aluat si il coacem timp de 10 minute, la 180 gr, in cuptorul preincalzit


* peste aluatul copt intindem merele calite si le acoperim cu restul de aluat


* coacem la 180 gr timp de 40 de minute
* presaram zahar pudra si o taiem RECE





POFTA BUNA !!!!


5 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Vaaaaai,cum arata!Eu ador merele,vin fuguta la tine la o portie mititica!
Pup cu drag!

Ada spunea...

Nu pierde vremema pe drum, ca nu mai am ... apuca-te de curatat merele, ca vin eu :))))))

AnneIn spunea...

Ce bine arata! sigur e la fel de buna! :)

Anonim spunea...

mmmm arata delicios. :)
farfurii ca cea din imagine am si eu, mi-am cumparat de la www.articolediverse.ro

Ada spunea...

:)))))))))))))))))
Mi-a placut la nebunie felul in care v-ati facut reclama: frumos si discret ;)
Numai ca la articolediverse nu prea cred sa mai aiba farfurii de-astea, stocul fiind epuizat de vreo 30-35 de ani :D
In mod normal nu public reclame, dar asta m-a facut sa zambesc. Asa ca ...