vineri, 9 noiembrie 2012

Paste cu telemea de capra


Daca nu ati gustat pana acum, e timpul sa o faceti. Si evident, sa treceti rapid pe branza de capra, care este absolut delicioasa !!!! Si sanatoasa !!!!

Asadar, nu e nicio filosofie sa le preparati, "da' eu nu ma pot abtine" sa le postez, cand o vad pe Maia incantata :))

* se fierb pastele (de care va plac!) ~ 8 minute
* se scurg bine de apa
* intr-o tigaie se pun cateva picaturi de ulei la incalzit
* se pun pastele, apoi telemeaua zdrobita cu furculita, se amesteca bine pana cand telemeaua se topeste bine  - aproape ca nu se mai vede pe paste!

Cam asta e ... insa rezultatul e atat de gustos, incat Maia a mancat o portie maaaare !!! :D

Sa aveti pofta!

3 comentarii:

KALE spunea...

Și...ca de obicei, când postezi tu ceva bun pe aici, mi se umple stomacul de salivă......
Mă rog...asta e mai ușoară....nu-mi fură prea mult timp.....am s-o fac SIGUR!!!!

KALE spunea...

Și...ca de obicei, când postezi tu ceva bun pe aici, mi se umple stomacul de salivă......
Mă rog...asta e mai ușoară....nu-mi fură prea mult timp.....am s-o fac SIGUR!!!!

Ada spunea...

Acum ma pregateam sa-ti zic doua zaharoase ... :)))