sâmbătă, 13 mai 2017

Nivea Hair Milk - Review


Am un par ... rezistent! Indura toate nebuniile pe care i le fac, e des, firul gros, etc. Multi ar spune ca sunt o fericita, insa eu nu mai stiu pe unde sa-mi scot camasa cu el. Mi-am cumparat toate periile: simple, rotative, statice, care indreapta si netezesc. Daca stau si imi aplic masti, uleiuri, il usuc 35-45 de minute cu foehn + perii, arata si el cumva. Daca nu, arata de parca as fi fugit de acasa de doua saptamani! :)))))
Am incercat toate sampoanele, balsamurile, mastile si uleiurile din lume. Pana acum, cele care m-au impresionat au fost cele din gama Londa Professional Velvet Oil:
Sampon, balsam, masca, ulei. Toate bune, reuseau sa-mi "calmeze" parul zgubilitic si sa-l faca sa arate ... uman !
Restul sampoanelor, indiferent de provenienta lor, nu faceau decat sa-l curete si sa-l lase in voia lui: ca o matura!




Astazi am primit spre testare Nivea Hair Milk sampon si balsam. Abia am asteptat sa-l primesc, caci numele lui m-a facut sa-mi imaginez ca el ESTE samponul de care am eu nevoie. M-am gandit bineinteles la Cleopatra, la lapte si miere ... :)

Daca sunteti curiosi sa aflati ce parere mi-am facut despre el, ramaneti pe frecventa! ;)
 Urmeaza un review sincer, dezinteresat, prietenesc!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Va spun din start ca e inca acolo! Cum cine ? Capita mea de fan! :)))))))
Doar ca e moale si pufoasa si are o stralucire aparte ❤

Mirosul si textura sunt faine, iar parul se simtea mai suplu inca din timpul spalatului. Rezultatul in urma uscarii a fost unul foarte bun.
Nu am folosit uleiul de par si nici perii sau alte accesorii, tocmai pentru ca am vrut sa vad ce face el singur-singurel. L-am lasat sa se usuce bine in prosop, apoi l-am uscat cu foehnul.
Mi-a placut si cred ca daca il asociez cu uleiul, poate ramane fara grija in topul preferintelor mele.
Cu ulei si cu o perie care sa-l domoleasca! :)

Asa arata parul dupa uscare si asa arat eu nemachiata! :))


Sa fiti frumoase! ❤


Niciun comentariu: