sâmbătă, 13 mai 2017

Yves Rocher - cosmetice pe gustul meu

Imi place marca asta de produse! Mi-a placut mereu. La inceput m-au incantat cadourile. Imi amintesc (si-mi vine sa rad! :D ) cum urmaream ofertele impreuna cu Diana, si ne trimiteam numere de oferte de unde erau cadouri mai faine :)))), comandandu-ne chestii de care aveam sau (mai ales!) NU nevoie! :)))) Ce vremuri ... asa mi-am facut prima colectie de parfumuri ❤, primul set de ingrijire, primele stocuri de gel de dus (cu aroma de cafea ... )

Astazi, dupa multi ani, am ramas fidela brandului si unora dintre produse. 
Avand un ten gras si sensibil, folosesc gama Sebo Vegetale -  o gama cu care nu am dat niciodata gres si care chiar stie ce sa faca cu tenul meu. 

1. Apa micelara - foarte eficienta, curata bine, este usor de folosit datorita pompitei si are un miros delicat si placut. Imi place sa folosesc doua discuri demachainte imbibate in apa micelara, unul dupa altul, pentru curatarea responsabila a tenului.


2. Gomajul purificator, il folosesc o data pe saptamana, curata si exfoliaza tenul


3. Demachaintul bifazic pentru ochi, este o binecuvantare atunci cand avem de demachiat rimel, tus sau farduri rezistente. Un disc de bumbac impregnat cu acest demachiant se aplica pe ochi cateva secunde, apoi cu miscari blande se sterge totul. 

4. Masca purificatoare pe baza de pudra de Baikal reduce excesul de sebum, inchide porii si matifiaza tenul. Din partea mea,  nota 10 cu felicitari!


 5. Crema sebo-reglatoare Zero Defecte, este o crema lejera, care hidrateaza, purifica si nu lasa urme uleioase pe ten. Este prima crema pe care o pot aplica pe ten, fara grija ca a doua zi voi avea din nou cosuri.
6. Tradition de Hammam - Masca de mai jos e din seria "La pomul laudat sa nu te duci cu sacul!" - nu numai ca e GROAZNICA pentru par, dar este la fel de slaba si pentru ten. A costat foarte mult, iar dezamagirea a fost pe masura. Ori nu am inteles-o eu, ori e cea mai proasta masca de vreun fel pe care am intalnit-o de cand folosesc produse cosmetice! Am promis ca ii mai dau o sansa, dupa ce un consultant YR imi va explica ce si cum, iar daca nu, e primul produs care nu primeste nici macar nota de trecere din partea mea.




L.E.: am retestat masca in aceasta dimineata. Bine ... fie ... a fost chiar ok :)
Am lasat-o 25 de minute pe fata (in loc de 5, cum scrie pe ea) si am aplicat-o dupa ce am facut un peeling cu bicarbonat, deci pe un ten foarte curat. 
Hai ca nu-i chiar rea ... are o textura faina, se intinde usor ... dar pe par PROMIT ca n-o mai pun niciodata! 




Niciun comentariu: