sâmbătă, 23 martie 2013

Bruschete cu rosii si busuioc



Masa mea de pranz de astazi a fost una clara si bine stabilita de acum 3 zile : am vrut bruschete si de-alea am mancat :))
Au iesit atat de bune, incat, desi sunt extraordinar de simple, ma felicit ca am facut poze si pot sa vi le arat si voua!

Asadar, am luat cateva felii de paine bavareza, le-am asezat frumos pe o tava si le-am dat la cuptor, la 200 gr, pana s-au rumenit. Apoi le-am intors si le-am lasat sa se rumeneasca si pe partea cealalta. (am ratacit poza, imi pare rau!)
In acest timp, am curatat de coaja 5 rosii, le-am taiat cubulete (mici, ca nu-mi plac bucatoaiele alea cu care te ineci in timp ce incerci sa le mananci!), le-am amestecat cu sare, piper, ulei de masline si busuioc si am asteptat sa fie painea rumenita bine. Am scos-o, am redus temperatura cuptorului la 180 gr si l-am lasat in asteptare ...

Am luat fiecare felie de paine si am frecat-o cu o jumatate de catel de usturoi :D


Am uns fiecare feliuta cu ulei de masline din belsug ...


Apoi am aseat frumos, cu o lingurita, din amestecul de rosii, pe fiecare feliuta ...


Am asezat feliile inapoi in tava si le-am mai bagat vreo 5 minute la cuptor. Apoi am mancat, cu mare pofta, si bine mi-a mai cazut :))

NOTA: atentie la condimentarea rosiilor, eu am pus prea putina sare si a fost nevoie de completare, voi incercati sa puneti din prima suficienta, da ? :)

POFTA BUNA !!!


2 comentarii:

Unknown spunea...

Eu fac asa cu ton , cu maioneza si rosi , dar cred ca este buna si reteta ta !

Ada spunea...

Alynutza, pune repede linkul, mai am o cutie de ton :)))