vineri, 5 iulie 2013

Chiftelute de dovlecei cu branza

Este o reteta pe care o am de foarte mult timp si pe care am facut-o foarte des, dar zilele trecute, am descoperit din intamplare, ca nici ea nu se afla pe blog ... :(
Si pentru ca ii promisesem reteta Adelinei, a trebuit sa o refac, spre marea bucurie a lui Sclifosel :), care le-a mancat aproape pe toate :))












1/2 kg dovlecel
100 grame telemea de vaca (eu am pus cas de vaca framantat)
doua oua
o legatura de marar
5 linguri de faina
ulei
sare si piper








* dovleceii se curata de coaja si se dau pe razatoarea mica si se scurg (storc) bine-bine
* se adauga branza rasa si ea, ouale, mararul tocat si condimentele si se amesteca totul bine
* adaugam faina si omogenizam

* cu o lingura, formam chiftelutele direct in tigaia in care avem ulei incins
* le prajim pe ambele parti bine, iar cand sunt rumenite frumos sunt gata
* le scoatem pe servetele absorbante, ca sa scapam de uleiul in exces

* cam asta ar fi ...


Sa aveti spor la treaba :)

Niciun comentariu: