joi, 27 martie 2008

OUA UMPLUTE




am fiert 10 oua
am cantarit 200 g sunca York
am taiat-o cubulete mici-mici
am taiat ouale pe lung si am pus albusurile deoparte, iar galbenusurile le-am zdrobit cu furculita
am amestecat sunca cu galbenusurile si cu vreo 2-3 castraveti murati (la gust) taiati cubulete mici

am pus sare, piper



am facut maioneza din 3 oua (si pentru salata de Boeuf) si un varf de cutit de mustar
am pus o lingura mare de maioneza peste galbenusuri

si am amestecat toata chestia bine
am umplut jumatatile de albus

am amestecat alta lingura mare de maioneza cu smantana si piper + sare
sosul de maioneza l-am subtiat cu lapte
am pus outele intr-un vas
am turnat peste ele sosul

2 comentarii:

Happy spunea...

He, he, seamana cu Happyeggs, stiu, stiu, stiu cat pot fi de bune!

mariana spunea...

BUNA!si bine team gasit Ada!acu am gasit link-ul tau!sint nerabdatoare sa vad ce stii si mai ales cum!Ai un nume frumos care mie-mi place!sa vedem ce vedem!ha,ha!cinei scumpa asta din stinga care nu sta o clipa!sa le traiasca parintilor!la ouale umplute eu le pun cu umplutura in jos si garnisesc ouale cu ceva rosu sau frunzulite de patrunjel sau marar!pe curind!