duminică, 23 iunie 2013

Apple Milkshake




Am baut zilele trecute la Bianca, cel mai bun Apple milkshake din lume ... asa ca am decis azi sa-i fac si Maiei, sa vad daca ii place. Spre marea mea uimire, a baut jumatate de pahar, ceea ce pentru mine e o maaare realizare, pentru ca ea nu iubeste fructele. In schimb, dupa jumatatea asta, a baut 500 ml lapte rece :))) Cica ii era sete :)))


* 3 mere medii, se curata de coaja si seminte si se taie cuburi
* se pun in blender, iar peste ele se pune o lingurita de zahar, o lingurita de scortisoara si niste lapte ... vreo 100-150 ml; daca vreti, puteti pune si 2 cuburi de gheata, eu asa am facut. Daca nu, puteti pune laptele la congelator vreo 30 de minute ;)

* se blenduiesc :D bine, se toarna intr-o cupa sau ceva, se pudreaza cu scortisoara si ... se bea pe nerasuflate, atat de bun e !!!!!
* pe net am gasit si o reteta cu migdale macinate in el, dar ... mie mi-a placut asa ;)

Bianca, multumesc pentru reteta asta minunata!!!!! 

Niciun comentariu: