duminică, 3 noiembrie 2013

Clatite fara lapte





1-2 oua
16 linguri faina 
700 ml apa minerala 
3 linguri ulei 
1 praf de sare 



Se sparge oul intr-un vas adanc, se pun deasupra 2 linguri de faina, apoi se subtiaza aluatul cu apa minerala, adaugata putin cate putin.   Se mai adauga faina, se subtiaza din nou cu apa minerala si se continua pana cand se termina apa minerala si faina. Se adauga un praf de sare, apoi se lasa aluatul la odihnit cateva minute.

Mie imi plac la nebunie cu miere si nuca ... 


6 comentarii:

Unknown spunea...

mie imi plac mai la nebunie ca tine

Anonim spunea...

Sunt foarte bune

Anonim spunea...

Sunt foarte bune

Anonim spunea...

cred ca sunt foarte bune am sa le incerc chiar acum.

Anonim spunea...

domnul sau doamna anonim de ce nu va dati numele eu sunt o persoana publica dumneavoastra cine sunteti sunt foarte curioasa

Anonim spunea...

domnul mircea albu cum sia dat numele eu sunt persoana publica sa stiti .