duminică, 11 noiembrie 2012

Conopida cu usturoi la cuptor

De cand cu dieta asta a mea, mananc tot felul de balarii :))) Una dintre ele este conopida, pe care, inainte, n-as fi mancat-o niciodata altfel decat imbracata in pesmet sau scaldata in maioneza ... ah, ce vremuri :))))
Acum o mananc oricum. Incepand cu ea cruda, in timp ce o spal, si terminand cu fel de fel de chestii care-mi trec prin cap. Ultima testare a avut loc ieri si suna cam asa:
* am desfacut conopida buchetele si am pus-o la fiert in apa cu sare
* am fiert-o 8-10 minute, cat sa fie inca tare, pentru ca nu-mi place "fleoshcaita", cum i-ar zice Maia :)))
* intr-o tigaie am perpelit usor, in foarte putin ulei de masline, o capatana intreaga de usturoi ... i-am pus niste boia, sare, piper si niste vin, asa, la misto :))
* Am completat cu un pahar mic de apa, si le-am lasat sa scada, la foc mic
* cand conopida a fost fiarta, am scurs-o, am asezat-o intr-o tava si am turnat sosul peste ea
* am bagat-o la cuptor vreo 30 de minute, la 190 de grade
* separat am facut un mujdei clasic - am zdrobit usturoiul, l-am frecat cu sare si putin ulei, am adaugat apa rece - si cand am mancat, am turnat mujdei peste conopida
* pentru papilele mele, a fost o incantare
* restul ... unii au gustat, altii n-au vrut nici sa o priveasca :))) Fiecare cu pretentiile lui :P

POFTA BUNA !!!

  

Un comentariu:

Anonim spunea...

foarte gustos