vineri, 22 martie 2013

Oua umplute by Maia



5 oua fierte bine (tari) se taie in doua pe lung
o lingura de pate de pui
maioneza dintr-un ou - nu de cumparat, ca ati stricat tot :))
un sfert de ceapa rosie
un sfert de gogosar murat (dulce, de-al meu :D)
sare, piper

- galbenusurile se zdrobesc cu furculita
- albusurile se pun deoparte pe un platou
- ceapa se taie marunt-marunt
- gogosarul se toaca si el fiiin de tot
- o jumatate de albus se toaca marunt
- se amesteca toate bine, se adauga pateul, mai putin de jumatate din maioneza, sarea si piperul dupa gust
* cu amestecul asta se vor umple jumatatile de ou

SOSUL
- maioneza ramasa, se amesteca cu 3 linguri de smantana (Müller, la acest moment :D), un sfart de ceapa tocata fin, sare si piper

********************************************************************************

Mie mi-au placut la nebunie, au fost facute de Maia, deci n-aveau cum sa nu-mi placa :D
Va sugerez sa faceti asta cu copiii vostri. Noi am mancat toti, Maia a fost extrem de mandra de ea si de ceea ce a facut, iar noi ... nici nu mai are sens sa va spun, nu-i asa ???:D
Imi pare rau ca n-am fost inspirata sa-i fac poze cand facea maioneza :))) dar promit ca o fac data viitoare ;)

POFTA BUNAAAA !!!! 

Niciun comentariu: