vineri, 10 septembrie 2010

Oua pe pat de paine



--- " ---







Sursa: http://www.pokhas.com

Reteta originala cerea oua de prepelita ... eu am cautat prepelita, da' n-am gasit-o :D asa ca am furat un ou de la o gaina :)

- am uns o felie de paine cu muuuult unt
- am decupat o felie de cascaval cu un pahar, iar partea scoasa am taiat-o in doua si am asezat-o pe felie, langa felia decupata
- in gaura am asezat un ou, asa cum va spuneam, furat de la o gaina :D
- am condimentat cu sare si piper si am dat felia la cuptor pentru 15-20 min, la 175 gr

Foarte bun! Multumim Poca !!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Buna seara!
Maine, la micul dejun asta voi face! Este si zi aniversara asa ca o voi incepe "altfel" decat de obicei! Facem - sotul meu si cu mine - 11 ani de casnicie!
Merci!
Ada

Ada spunea...

Si noi tot la micul dejun le-am mancat. Au fost foarte, foarte bune !!! Va doresc in continuare multi ani fericiti impreuna si ma bucur ca imi calcati pragul :)

Lucia BlueFlower spunea...

Arata delicios si este foarte usor de pregatit! O super-idee!