marți, 2 februarie 2010

SANDWICH -uri DELICIOASE

Tot de la Teo am preluat reteta (asa fac eu, intru in viata cuiva, si nu mai ies decat daca ma da afara :))) ), asa ca ii multumesc si pentru asta din suflet!!!
Drept pentru care, desi eu sunt la vesnica mea cura de slabire (dar scap eu de ea acusica !!!!), am decis sa le fac celor care pot manca :D








Asadar, am taiat paine pentru 4 sandwich-uri, am uns fiecare felie cu unt, am pus salam si branza topita pe 4 din cele 8 felii, iar restul le-am pus peste ele, pe post de „capac”.

Separat se bat 3 oua, cu 2 linguri de smantana, sare, piper.
Sandwich-urile se pun intr-un vas de yena uns cu unt, ingramadite, cum puteti. Se toarna amestecul peste ele si se dau la cuptor.
Cand sunt destul de rumenite, aruncati niste cascaval ras sau branza topita peste ele.
Daca sunteti amatori de iute ca sotul meu, aruncati niste ardei iute pe acolo si decorati cu piper.
ASA :

2 comentarii:

Unknown spunea...

Cred ca au fost tare gustoase.
Pe curand

Ada spunea...

Asa au zis ... :))
Te mai astept ...