vineri, 13 martie 2009

BRUSCHETE

Sursa: Adriana Nicoleta - culinar.ro








Am tot auzit ca in "lumea buna" se mananca Bruschete ... ieri, hoinarind pe culinar, am aflat ca si noi facem parte din lumea buna :)))
Putin diferit, e drept, dar ce mai conteaza :))))???
Varianta eleganta e sa prajesti painea, sa o freci cu usturoi, sa o stropesti cu ulei de masline si sa o acoperi cu rosii ... ce vedeti mai sus!
Varianta pe care o serveam noi, era tot cu paine prajita, tot cu usturoi frecata, dar unsa cu un strat de untura :D si acoperita cu castraveti :D (azi n-am avut!)

3 comentarii:

Diana C, spunea...

Mama, ce pofta mi-ai facut!!! Dar n-am rosii in frigider!!! Ies putin din lumea buna si trec la castraveti!:D

Apropo de "bruschetele" astea...prin vara m-am intalnit cu o fosta colega de liceu si de munca pe care n-o vazusem de multa vreme (e maritata in Suedia, cu un suedez)...si la intalnire a venit cu tatal ei, care o ajuta cu baietelul de 2 anisori, un pic cam nastrusnic...in plus, colega mea, avea si-o burtica de toata frumusetea...si ne-am asezat la o terasa, am baut cate-un suculet iar tatlui ei, fiindu-i foame, i-a luat bruschetti...ce dezamagit a fost omul cand a vazut ca la asa nume pompos a fost servit cu paine si rosii!!:D

poca spunea...

rosiile daca le tai cubulete mici arata mai "rustic"/ eu amestec rosiile cubulete cu usturoi tocat marunt, busuioc si ulei de masline...pentru baieti merge sa pui si o felie de cascaval topit tot in tigaia de grill ca sa nu fie prea dietetic

grasu64 spunea...

Participa la campania CLATIDIADA BLOGGERILOR CULINARI!
Primii 70 de bloggeri care se inscriu la acest "drive test" al tigailor pentru clatite, primesc GRATUIT cate o tigaie pentru clatite marca Fissler.