luni, 11 decembrie 2017

SABIN, copilul minune, are nevoie de noi!



Despre Sabin si despre boala lui s-au scris de-a lungul timpului zeci de povesti ... articole in presa si pe bloguri, pe Facebook, pe afise, peste tot. S-au creat evenimente, ateliere si lumea a reactionat frumos si bine. Oamenii l-au indragit din prima clipa in care l-au intalnit si l-au ajutat. Mereu!

Astazi, Sabin incearca sa ... "paseasca" ... intr-o alta lume, intr-un alt nivel. Si serios, pe langa sumele despre care aud vorbindu-se in jurul meu (vezi parlamentul :P), suma de care Sabin are nevoie acum pentru a se putea deplasa singur este infima. 4000 de euro.
Eu stiu ca daca cineva s-ar hotara ACUM, ar putea face magia asta intr-o secunda. Dar ....

Eu va rog pe voi, prieteni, cunostinte, amici, oameni pe care ii iubesc: HAIDETI SA O FACEM NOI!

Avem deja o parte din banuti, mai avem nevoie de inca o parte. Nu e greu! Trebuie doar sa VREM!

Cum putem ajuta? E atat de simplu!

1. Pe Facebook, in grupul "Impreuna pentru Sabin", cumparand obiectele scoase la licitatie
2. Donand, in conturile deschise de catre parinti orice suma, cat de mica ar fi ea (nu uitati niciodata in viata ca putin + putin = mult)

Conturile exista peste tot pe unde treceti, vi le las si eu aici si va rog din inima sa va mobilizati. De dragul lui Sabin, de dragul meu, de dragul oricui.

VA MULTUMESC !

RO07BTRLRONCRT0203652001- cont pentru RON, Petculescu Sabin Ionut
RO54BTRLEURCRT0203652001- cont pentru EURO, Petculescu Sabin Ionut
Contul Asociației „Șansă pentru Sabin”: RO52BTRLRONCRT0209930001- cont în RON

Niciun comentariu: