duminică, 3 noiembrie 2013

Placinte tigarete - Sigara böreği



Minunata de Poca a postat acum vreo 2-3 reteta asta ... din cauza foilor, am renuntat sa ma mai gandesc la ea, insa in dimineata asta, am constatat ca mai aveam niste foi "Morarita", ramase de la placinta facuta de mama Ica inainte de plecare.
M-am uitat la ele (si ele la mine, ca sa fiu in ton cu autoarea retetei :D) si am decis sa-mi incerc norocul cu tigaretele Pocai :)

BUNA ALEGERE !!! Am avut un mic dejun bestial, am mancat TOTI cu pofta din minunatele tigarete si cu siguranta le voi repeta!

Asadar ... nu intrebati ce cantitati am folosit ca habar n-am. va orientati si voi dupa foame, nr de persoane, etc

* se ia NISTE telemea de care aveti (eu am avut de oaie, bio :P) si se da pe razatoare ... se amesteca cu NISTE  cascaval ras( mai mult decat telemea), patrunjel tocat si piper


* cateva foi de placinta, se taie dupa preferinta astfel incat sa se obtine niste triunghiuri

 * eu am folosit de data asta Morarita, foi laudate de cineva pe Facebook de curand, dar am fost dezamagita de ele, asa ca voi ramane la Linco :)

* punem cate un triunghi, asezam la baza mare o lingura din amestecul preparat; se aduna marginile, se apasa si se ruleaza usor; umezim capatul si lipim

















*punem uleiul la incins
* tigaretele rulate frumos, asteapta sa fie scaldate :D                                                      

* se pun la prajit atunci cand uleiul este perfect incins si se lasa pana cand se rumenesc frumos; se intorc pe toate partile
 * cam asta ar fi ... n-au ele aspectul celor facute de Poca, dar pe cuvantul meu ca-s nemaipomenit de bune si cu yufka autohtone :D
Si promit ca la urmatoarea incercare o sa fiu mai atenta la aspect ;) Macar la cele pentru poza :)))
de data asta era prea mare graba in bucataria mea, n-am ami avut timp de poze artistice ;)



Mersi Poca, sunt intr-adevar GENIALE !!!!!!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ff bune
Dar si eu sant ""fana".foilor linco.sau bella .care sant cele mai bune
Sanatate
Rodica RE Italia