vineri, 30 noiembrie 2012

La multi ani, Andrei si Andreea !!!

La multi ani tuturor! 
Va doresc din inima sa fiti fericiti, sanatosi si sa va bucurati de fiecare clipa din viata voastra!

Cum si eu sunt Andreea, am inceput sa primesc cadouri, felicitari si imbratisari de ieri :) Si am decis sa va arat un buchet minunat ... primul cadou pe care l-am primit de la unul dintre baietii pe care ii iubesc ;)
Ca deh, am cativa baieti pe care ii iubesc de nu mai pot ... sunt ca in reclama de la Oreo "da' eu nu ma pot abtine" !!!!
Asadar, buchetul !!!!!!!!!!!
Multumesc din suflet Alex & mami, a fost o surpriza nemaipomenita !

Va doresc tuturor clipe magice, de fericire ... va doresc sa fiti impliniti si sa va bucurati de iubirea sincera si neconditionata ... va doresc sa fiti buni, calzi, darnici si sa nu uitati ca atunci cand suntem buni, viata e si ea buna cu noi! :)

Caci viata e ca o prajitura ... daca nu pui putin suflet, n-are niciun gust! ;)

Niciun comentariu: