sâmbătă, 9 iulie 2011

Prajitura cu prune


V-am mai zis ca o iubesc pe Laura Sava, asa-i ??? :))
Ei bine, am tot dreptul, pentru ca minunata ei reteta de chec, se transforma de minune in prajitura, atunci cand ai niste fructe si nu stii ce sa faci cu ele ;)

Cum spuneam, am luat reteta de baza a checului (fara cacao, fara zahar vanilat, fara rom), am facut un aluat peste care am pus niste prune pe care le-am avut in congelator (le-am lasat sa se decongeleze in tihna, de seara pana dimineata, fara sa le ajut cu nimic, apoi le-am lasat sa se scurga bine), le-am asezat frumos peste aluat si am dat totul la cuptor pentru vreo 30 min, la 180 gr.

Recunosc cu mana pe inima ca Maia a facut 80% din prajiturica :X
Si mai recunosc, ca am pacalit multa lume cu reteta asta de chec, sub motto-ul "aceeasi Marie, cu alta palarie" :))
L-am facut de Constantin si Elena in tava de guguluf si i-am turnat o glazura diluata de lamaie deasupra, a fost un succes maxim! Nici macar prietena mea nu si-a dat seama ca e acelasi chec :))))))

Deci, Laura, te iubim! Si te asteptam cu retete noi de prin tarile calde :)

Niciun comentariu: