marți, 12 iulie 2011

Omleta cu dovlecei la cuptor








Am gasit reteta ieri, pe blogul Mayei si m-am gandit sa o incerc!
Mi-a placut foarte mult si am de gand sa o repet, insa doar pentru mine. Maia mea nu s-a atins de ea, ca avea marar (si asta cu toate ca ii spusesem ca mararul ajuta la cresterea anumitor zone :D), iar tati a mancat bucata cu ardei iute, dar .. fara carne, nu-i de nicio treaba :))
Deci MAYA, eu iti multumesc pentru reteta, si promit ca o mai fac, mi-a placut foarte mult !!!


* un dovlecel mic, se curata si se taie felii foarte subtiri
* se aseaza cu grija intr-o tava rotunda (in cazul meu forma de tarta!), iar deasupra lor de presara rondele de ceapa verde si patrunjel
* se bat 3-4 oua cu putina smantana, sare si piper si se toarna peste dovlecel
* se aseaza peste ou felii subtiri de rosie, cuburi de branza si ardei iute (in anumite locuri!) sau ce mai doriti voi sa mai puneti
* se da la cuptor pana cand devine maronie, semn ca e coapta

Un comentariu:

Crina Bus spunea...

Am incerca si eu reteta si este delicioasa, o sa o fac foarte des vara aceasta pentru ca am dovlecei din plin in gradina:)
Multumesc pentru reteta :*:*